czwartek, 16 grudnia 2010

Cabrio Ferrari doczekało się tuningu!


<p>
<strong>Pierwsze w historii Ferrari z elektrycznie otwieranym aluminiowym  dachem doczekało się tuningu. Oto Ferrari California spod ręki Edo Competition.</strong>
</p>
<p>
<strong>Pierwsze w historii Ferrari z elektrycznie otwieranym aluminiowym  dachem doczekało się tuningu. Oto <a href="http://buymoto.pl/index.html">Ferrari</a> California spod ręki Edo  Competition.</strong><br />
<br />
California to wyjątkowy model, gdyż jego ośmiocylindrowy <a href="http://buymoto.pl/jak-przeslac-ogloszenie.html">silnik</a> umieszczony został z przodu, a nie centralnie. Do tej pory nad przednią  osią Włosi montowali jednostki sześcio- lub dwunastocylindrowe.<br />
<p>Fabryczna moc V-ósemki Californii to 460 koni mechanicznych, co  pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie około 4 sekund i  osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 300 km/h.<br />
<br />
Specjaliści z Edo Competition postarali się jednak o &#8222;wykrzesanie&#8221; z  silnika jeszcze lepszych parametrów. Teraz jednostka napędowa produkuje  500 koni mechanicznych mocy i maksymalny moment obrotowy o wartości 500  niutonometrów. Tuner zmienił między innymi komputer sterujący pracą  silnika, układ wydechowy oraz katalizatory.<br />
<br />
Wszystkie przeprowadzone modyfikacje sprawiły, że California z bardzo  szybkiej stała się jeszcze <a href="http://buymoto.pl/index.html">szybsza</a>. Sprint do pierwszej &#8222;setki&#8221; zajmuje  3,9 sekundy, a prędkość maksymalna wzrosła do 315 km/h. <br />
<br />
Kolejne zmiany obejmują sportowe zawieszenie (obniżone o 35 mm)  oraz kombinację kół w rozmiarach od 20 do 21 cali z niezwykle szerokimi  oponami (nawet 295/25 ZR 21). W Edo Competition można zażyczyć sobie  także nowe wykończenie wnętrza.<br />

</p>
--
<b>Stopka</b>
<p>
kapral<br />

</p>
Artykuł pochodzi z serwisu <a href="http://artykuly.com.pl">artykuly.com.pl</a> - Twojego źródła artykułów do przedruku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz